مصر
Select location
المزيد من الفئات
عربيات وقطع غيار
سيارات للبيع، سيارات للإيجار، كاوتش، بطاريات، زيوت، و كماليات
عقارات
شقق للبيع، شقق للإيجار، فلل للبيع
موبايلات، تابلت، و إكسسواراتها
موبايلات، تابلت، إكسسوارات موبايل و تابلت
وظائف
محاسبة و بنوك، هندسة، مصممين
الكترونيات وأجهزة منزلية
تلفزيونات وصوتيات، كمبيوتر و إكسسوارات، أجهزة وألعاب فيديو
أثاث منزل - ديكور
الحمام، غرفة نوم، غرفة سفرة
الموضة والجمال
ملابس حريمي، ملابس رجالي، إكسسوارات - مستحضرات تجميل- عناية شخصية حريمي
حيوانات أليفة و إكسسواراتها
طيور - حمام، قطط، كلاب
مستلزمات أطفال
عناية - صحة الطفل و الأم، ملابس أطفال، أدوات تغذية للطفل
هوايات، رياضة و كتب
تحف - مقتنيات، دراجات، كتب
تجارة - صناعة - زراعة
زراعة، أعمال بناء، معدات صناعية
خدمات
خدمات شركات، سيارات، حفلات - مناسبات
مدير كول سنتر ( Call Center Manager ) 0
1 / 1

مدير كول سنتر ( Call Center Manager )

رشدي، الإسكندرية
منذ 2 سنوات
التفاصيل
مستوى الخبرة3-5 سنوات
المستوى التعليميبكالوريوس
نوع العملدوام كامل
نوع المُعلنرب عمل
الوصف
Job Description Interviewing, training, coaching, and leading call centre representatives as they provide support for customers. • Answering representatives questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives. • Leading team meetings, asking questions to better understand the calls representatives are receiving, educating and coaching workers regarding processes and practices, and explaining expectations to employees. • Assisting other management team members in identifying trends and establishing call centre goals. • Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed. • Preparing reports and analyzing call centre data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction. • Authorizing replacements or refunds. • Taking on other tasks or projects to support employees, other managers. Candidate Profile Required Experience 3 years at least as a Call centre manager. • Bachelor's degree or equivalent. • More education or experience related to the food and beverage (F&B) field may be preferred. • Ability to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours or intense situations. • Exceptional interpersonal, customer service, problem-solving, verbal and written communication, and conflict resolution skills. • Knowledge of management principles and familiarity with company products, services, and policies. • Strong coaching and leadership skills, ability to motivate employees. • Proficiency with the necessary technology, including computers, software applications, MS office, phone systems, etc.
الموقع
مصر
Map placeholder
رقم الإعلان 186097237
الإبلاغ عن هذا الإعلان
هذا الإعلان غير متاح
سلامتك تهمنا
  • قابل البايع في مكان عام زي المترو أو المولات أو محطات البنزين
  • خد حد معاك وانت رايح تقابل البايع أو المشتري
  • عاين المنتج كويس قبل ما تشتري وتأكد ان سعره مناسب
  • متدفعش او تحول فلوس الا لما تعاين المنتج كويس
اعثر على صفقات مذهلة لدينا.
حمل التطبيق الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery