Egypt
Select location
More Categories
Vehicles
Cars for Sale, Cars for Rent, Tyres, Batteries, Oils, & Accessories
Properties
Apartments for Sale, Apartments for Rent, Villas For Sale
Mobile Phones, Tablets, & Accessories
Mobile Phones, Tablets, Mobile & Tablet Accessories
Jobs
Accounting, Finance & Banking, Engineering, Designers
Electronics & Home Appliances
TV - Audio - Video, Computers - Accessories, Video games - Consoles
Home Furniture - Decor
Bathroom, Bedroom, Dining Room
Fashion & Beauty
Women’s Clothing, Men’s Clothing, Women’s Accessories - Cosmetics - Personal Care
Pets - Accessories
Birds - Pigeons, Cats, Dogs
Kids & Babies
Baby & Mom Healthcare, Baby Clothing, Baby Feeding Tools
Books, Sports & Hobbies
Antiques - Collectibles, Bicycles, Books
Business - Industrial - Agriculture
Agriculture, Construction, Industrial Equipment
Services
Business, Car, Events
مديرة مكتب 0
1 / 1

مديرة مكتب

Sheraton, Cairo
3 weeks ago
Details
Experience Level3-5 Years
Education LevelBachelors Degree
Employment TypeFull-time
Salary10,000
User TypeEmployer
Description
مكتب مانيفيستو هاب لتأجير المكاتب - فرصة عمل استثنائية المسمى الوظيفي: مديرة مكتب الموقع: مساكن شيراتون نبذة عن مكتب مانيفيستو هاب: مانيفيستو هاب، المعروف بتوفيره لمساحات عمل مبتكرة ومرنة، يسعى الآن لتعزيز فريقه بإضافة مديرة مكتب متميزة وحسناء المظهر، تتولى إدارة فرعين من فروعنا. نحن نبحث عن شخصية قيادية، قادرة على الإشراف على العمليات اليومية وضمان تقديم أعلى مستويات الخدمة لعملائنا، مع توفير رؤية استراتيجية للتوسع والنمو. المسؤوليات: • إدارة العمليات اليومية لفرعي المكتب وضمان كفاءتهما وفعاليتهما. • تطوير وتنفيذ استراتيجيات لتعزيز رضا العملاء والحفاظ عليهم. • الإشراف على الموظفين وتدريبهم. • التنسيق مع الإدارة العليا لتحديد وتنفيذ الأهداف والخطط التشغيلية. • إدارة الجوانب المالية، بما في ذلك الميزانية، الحصر، ومراقبة النفقات بفعالية. • تطوير وتنفيذ استراتيجيات التسويق لزيادة الوعي بالعلامة التجارية وتعزيز حضور المكتب في السوق. • مراقبة الميزانية وإدارة النفقات بفعالية. المؤهلات المطلوبة: • درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو مجال ذي صلة. • خبرة لا تقل عن 3 سنوات في دور إداري، مفضل أن تكون في مجال تأجير المكاتب أو العقارات. • مهارات قيادية قوية وقدرة على إدارة فرق متعددة. • مهارات تواصل ممتازة وقدرة على التعامل مع العملاء. • القدرة على التكيف والعمل في بيئة سريعة الوتيرة. • مهارات تنظيمية وقدرة على إدارة الوقت بفعالية. • مظهر لائق وقدرة على تمثيل الشركة بشكل احترافي في جميع الأوقات. كيفية التقديم: يرجى إرسال سيرتك الذاتية مع خطاب تغطية يوضح كيف تتناسب مهاراتك وخبراتك عن طريق الواتس اب : ٠١٢٠٠٠٥٤٢٤١
Location
Egypt
Map placeholder
Ad id 200869639
Report this ad
Your safety matters to us!
  • Only meet in public / crowded places for example metro stations and malls.
  • Never go alone to meet a buyer / seller, always take someone with you.
  • Check and inspect the product properly before purchasing it.
  • Never pay anything in advance or transfer money before inspecting the product.
Find amazing deals on the go.
Download the app now!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery